زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟
سرخط خبرها

فوت و مفقودی ۵۷ نفر در سیلاب‌های اخیر| عملیات جست‌وجو و امدادرسانی ادامه دارد (۷ مردادماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۱۹۱۵۰
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
فوت و مفقودی ۵۷ نفر در سیلاب‌های اخیر| عملیات جست‌وجو و امدادرسانی ادامه دارد (۷ مردادماه ۱۴۰۱)
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از فوت ۳۲ نفر و مفقودی ۲۵ نفر در سیلاب‌های اخیر در کشور خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ولی پور با اعلام این خبر افزود: تا ساعت ۱۲ هفتم مرداد، ۵۷ نفر از هموطنان در ۱۸ استان کشور بر اثر سیل و آبگرفتگی، فوت یا مفقود شدند.
 
وی افزود: استان های سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، تهران، هرمزگان، قم، سمنان، آذربایجان شرقی، مازندران، یزد، خراسان جنوبی، گلستان، اصفهان، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، مرکزی و قزوین دچار سیلاب شده اند.
 
ولی پور در ادامه از امدادرسانی به بیش از ۱۵ هزار نفر و انتقال هزار و ۲۲۹ نفر به اماکن امن خبر داد و گفت: همچنین ۲ هزار و ۶۵۳ نفر اسکان اضطراری شدند.
 
بر اساس این گزارش، ۱۸ استان کشور درگیر سیل شده است و طبق پیش بینی هواشناسی هموطنان تا دهم مردادماه باید از قرار گرفتن در حریم رودخانه‌ها و نقاط کوهستانی خودداری کنند
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->